طراحی بسته بندی
 
abadmarket
عبد مارکت
 
 
چهار شنبه 17 آذر 1400برچسب:, :: ::  نويسنده : ولی غلامی

چه چیزی طرح دور محصول را منحصر به فرد می کند؟

طراحی بسته بندی، ساختار، مواد، رنگ، تصویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با عناصر طراحی فرعی محصول مناسبی برای بازاریابی باشد. هدف اصلی آن ایجاد دستگاهی است که برای کنترل، حفاظت، حمل و نقل، توزیع کالا، ذخیره، شناسایی و متمایز کردن محصول در بازار استفاده می شود. در نهایت، هدف طراحی بسته بندی دستیابی به اهداف بازاریابی از طریق متمایز بودن یا عملکرد یک محصول مصرفی و فروش است. غذایی که می‌خورید، لباس‌هایی که می‌پوشید، اسباب‌بازی‌ها و ویتامین‌هایی که هر روز صبح مصرف می‌کنید، همه در اتاق‌های کوچک، جعبه‌ها و کیف‌ها پنهان شده‌اند. طراحی بسته بندی محصول چیزی جز دکوراسیون نیست.

طراحی بسته بندی

این بخشی از تجربه مشتری است. ما یاد گرفته‌ایم که آنها را با بروشور قضاوت نکنیم، اما وقتی نوبت به عادت‌های خریدمان می‌شود، تقریباً این تنها کاری است که انجام می‌دهیم. در واقع، 72 درصد از مصرف کنندگان موافق بودند که طراحی بسته بندی می تواند بر تصمیم خرید آنها تأثیر بگذارد. در ریوال آنلاین online این دقیقاً دلیلی است که یک طراح باید از طراحی بسته بندی در اطراف یک محصول استفاده کند. این خود یک ابزار بازاریابی است. ده ها هزار محصول مختلف وجود دارد که قفسه های سوپرمارکت ها را اشغال می کنند. فروشگاه‌های بزرگ، خرده‌فروشان انبوه، فروشگاه‌های تخصصی، فروشگاه‌های بزرگ و اینترنت - همه این‌ها سایت‌های بازاریابی خرده‌فروشی هستند که در آن محصولات به فروش می‌رسند و با طراحی بسته‌بندی خود مشتریان را جذب می‌کنند.

منبع: https://rivalonline.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c/

طراحی های بسته بندی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: